2008年9月17日 星期三

A kind of love is called Let it Go!

分手了一年 現在的我知道 原來 我不在妳身邊 其實妳過的比較快樂

考了2次的公費考 在我們分手的那年 妳終於考上了

在妳的認知裡 我始終不贊成,不支持妳去日本

但 我知道 我心裡是希望妳去的 因為 我不希望妳因為我而放棄了妳的夢想

我會支持妳的 我會幫妳處理老家的事情 我真的這麼打算 ....

現在支持著我了解你離開我最大的力量是 妳讓我知道妳過的比以前快樂

妳也告訴我 我們不要再連絡 這是對彼此最好的生活

妳也告訴我 如果可以回到4年前 妳寧願選擇不要認識我

這些話 我都聽進去了

謝謝妳 特地的告訴我這些 我知道妳想讓我斷了對妳的思念與期待

謝謝妳 在分手了之後還這麼特地的為我想

我真的很開心曾經被妳愛過 而我也是如此曾經的愛過妳

竹塘的聖誕節 我想這輩子沒有機會了 對不起 我沒做到對妳的承諾

那鍋雞湯 那盤茄汁義大利麵 以及甜點的綠豆湯 是我這輩子吃過最好吃的 謝謝妳

Something happened between us . I never forgot what i ever hurt you.Someone belonged with

each other but i chosed to destroy her.I still have remembered that until now.Keeping punishing

on myself.Guilty cross just on my side ,because everthing is my fault.So Gyoku ,please just let it

go..I will take all responsibility in the rest of my life.I hope you can have wonderful future ,

no tragedy,no sad.And find a real man who can take all care of you and love you so deeply like

me.

沒有留言: